9 januari 2016. Mina barn!

Kärleken till sina barn är ju helt otroligt mäktig!

Jag måste bara skriva hur stolt jag är över mina barn och hur fantastiskt det är att vara deras mamma! Framstegen dom gör här i livet och allt dom gör för varandra. Milton är så glad över att ha en lillasyster, han är så stolt över henne och det strålar i hans ögon av lycka. Så fort man är ute och pratar med någon så ska han tala om att "Ella" ligger bredvid honom i vagnen. Han ska kramas & pussas med henne hela tiden, så fort hon inte har några leksaker framför sig så ska han ge henne allt hon har. Han är verkligen världens bästa storebror! Jag älskar dom så mycket. ♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0