7 januari 2016. Så sjukt kallt.

Denna kylan som kommit helt plötsligt, alltså varför? Vad vill den? Försvinn, typ. 

Åh, det är så kallt så man vill inte ens gå ut just nu. Idag pendlar graderna runt -20, igår var det något bättre så vi tog årets premiärtur med pulkan. Milton tyckte det var kul & jag tyckte det var tungt, haha! Kom på en rätt smart idé ändå & satt fast pulkan på vagnen så jag kunde dra den på så sätt, så slapp jag dra vagnen med en hand och pulkan med den andra. Milton ville hem till farmor, han hade hoppats på att få träffa farbror Jonas, men han var inte hemma. Vi fick i alla fall god lasagne där & fika. När vi gick hem följde barnens farmor med och drog Milton i pulkan. Han ville "krocka" i snön hela tiden, så söt. 

Nu ligger jag och försöker få Melanie att sova, Milton vill ut och åka pulka så vi kanske tar en sväng innan Tobias åker till jobbet, om inte lite senare efter lunch kanske. Annars blir det bara en slappdag idag på grund av kylan. Vi får ha en massa mys hemma istället.
Bjuder på lite bilder från igår. Ha en fin dag. ♡








Haha, bjuder på den! 👆🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0