7 januari 2016. Kylan.

Det positiva med detta vädret, är att det är så galet vackert. Verkligen ögongodis att titta på naturen nu! Älskar det verkligen. 

Efter att båda barnen sovit en stund, Melanie i typ 10 minuter & Milton i cirka en halvtimme så åt vi alla lunch & därefter gick vi till affären. Milton fick åka pulka, behövde handla till morgondagens middag. Vi tog därefter en omväg hem igen för att Milton skulle få åka pulka en längre bit och sedan frågade jag om han ville springa i snö, självklart ville han det! Han skrattade så mycket och man såg lyckan i hans ögon. Det är något som värmer mammahjärtat otroligt mycket! 

När vi frös båda två gick vi hemåt och myste i soffan en stund och sedan blev det fullt ös här hemma med en massa lek. Jag sprang och jagade Milton över hela lägenheten, haha! Han är så rolig min lilla älskling. Skriker "springa springa" när jag kommer efter honom. Efter massa lek så blev det middag och därefter lite tv-tittande innan han skulle sova. Melanie däremot är lite krånglig, eller mest trött. Hon åt vid 17, sedan dess har hon inte ätit mer och bara skriker så fort hon får flaskan. Somnar så fort jag lägger henne i famnen. Hoppas det bara är trötthet som spökar och ingenting annat!

Snart är det sovdags för mig, men vill så gärna att Melanie får i sig lite mat först. Sov gott alla fina. ♡








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0