5 januari 2016. Mysig dag!

Oj, jag skrev seriöst 2015 i rubriken först.. Haha!

Våran dag har varit väldigt mysig idag. Tobias lämnade Milton på föris, kom hem & vi åt en god frukost tillsammans. Därefter fixade vi lite och jag cyklade till affären för att handla inför lördag (som förhoppningsvis blir av enligt planerna) åkte därefter förbi hos Elinor med lite bra ha grejer för att bli frisk. Hon har blivit sjuk just precis nu, så typiskt. Vi som hade planerat att ha en så perfekt lördag nu på lördag. Hoppas så att hon blir frisk! När jag kom hem igen så fixade jag lite mer & Melanie somnade en stund, sedan åt jag lunch innan vi gick och hämtade Milton.

Sedan gick vi hem till våra nya vänner som bjöd på fruktsallad & glass, så gott! Milton lekte med sin kompis Ludvig och hade det superkul. Så roligt att vi stött på varandra och börjat umgås nu. När vi skulle gå hemåt ville Milton titta in till farmor (dom bor på samma gata) och se om hon var hemma, det var hon så vi gick in en stund, fick kaffe & fika. När vi skulle hem var inte Milton lika glad och skrek tills farmor följde med oss. Det har kommit så mycket snö & inte plogar dom här heller så det var riktigt drygt att dra vagnen. Väl hemma fick Melanie mat, sedan skulle jag natta Milton men det ville inte Melanie som bara skrek. Så jag fick ha henne i famnen, sitta på Miltons sängkant & sjunga Imse vimse spindel, haha! Nu sover han förhoppningsvis hela natten, han brukar vakna vid 22-23 när Tobias jobbar kväll, så att jag ska få lite mer att göra. Melanie somnade i min famn nu så jag tänkte se på lite tv och ta det lugnt.
Ha det så bra. ♡





Kommentarer
Postat av: Elinor

Bästa! ❤️

2016-01-05 @ 22:58:39
URL: http://nouw.com/elinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0