2 januari 2016. Lördag!

Dagen har gått ovanligt fort. Tycker att dagarna då Tobias jobbar kväll brukar vara så sega, men idag tog vi sovmorgon, sedan åkte vi & handlade en massa & när vi kom hem njöt vi av en mysig brunch hela familjen. Därefter fixade vi lite & sedan ringde jag till barnens farmor och frågade om hon ville ta en promenad med mig och barnen så att Milton fick åka lite med sin bil. Kan inte både hjälpa honom att köra (den är radiostyrd) och samtidigt dra vagnen. Så hon kom hem till oss, vi tog en runda, han diggade som vanligt till musiken, körde ner i diket & in i buskar. Folk verkligen glor (& skrattar) när han kommer och kör med bilen. Därefter lämnade vi bilen hemma och följde med barnens farmor hem till henne där vi hade det trevligt enda tills Milton nästan somnade i soffan, han sov ingenting på dagen idag eftersom han sov så länge i morse. Vi var hemma vid 18.30 och då fixade jag lite innan jag la Milton, därefter lagade jag mat eftersom att jag var tvungen att fixa matlåda till Tobias, sedan somnade Melanie & jag har bara slötittat på tv samt pratat med mina tjejer inför kommande helg. 

Vi ska ha en utekväll på lördag, så jag, Elinor & Towe ska dela på lite alkohol och blanda drinkar innan vi drar oss in till ett härligt gäng i Uppsala för att käka & gå ut tillsammans. Det är bara mammor, och jag lovar, det kan behövas ibland! Ser verkligen fram emot det. Har bara ett problem just nu - kläder! Vad tusan ska man ha på sig? Jag seriöst hatar kläder så mycket. Åh! Förhoppningsvis löser det sig. 

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till, innan jag lägger mig. Ha det bra allihopa! ♡


👆🏻 Hon har suttit & käkat på strumpan, så det är alldeles blöt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0