12 januari 2016. Sjukstuga.

Ja, här hemma är det sjukstuga just nu. 

Så värdelöst, båda barnen är dåliga i magen & jag och Melanie ligger i magsjuka. Jag mår så illa så jag inte ens kan stå eller sitta. Jättejobbigt när jag verkligen måste, för att ge barnen mat, byta blöja osv. Jag är i alla fall världens tråkigaste mamma idag, Milton har sådan energi och röjer runt i hela lägenheten medan jag inte ens orkar resa på mig. Tobias har precis slutat jobbet så han kommer hem om ca. 1 timme, det ser jag fram emot mer än vanligt just nu. Ska skicka iväg honom till affären, vill ha lite blåbärsproviva. Jag har fått i mig lite äppeljuice & en macka idag, alltid något! 

Nej, nu är det dags att byta blöja på Melanie känner jag.. Igen! Hoppas det är bättre med er andra. ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0