10 januari 2016. Mysig söndag!

Så var helgens sista dag snart över, igen! 

Den här helgen har gått jättefort. Den här dagen har jag haft fullt upp & kan tycka att det varit rätt bra. Annars hade jag nog somnat på grund av hur trött jag varit/är. 

Efter att vi hade gjort oss iordning imorse så åkte vi och handlade inför kvällens middag. När vi kom hem la jag Milton (jag gick ju upp rätt sent, så det var lunchtid då), Melanie sov i bilstolen, jag & T käkade och därefter tog jag tag i disken medan T vek tvätt och dammsög. Därefter gjorde jag en cheesecake, skalade potatis & gjorde en marinad och la i kycklingen. När jag var klar med allting närmade sig klockan 15 och då åkte vi till Tobias föräldrar för att fira hans bror som fyller år på tisdag. Där blev det fika & prat. Vid 17 åkte vi hemåt igen och Tobias andra bror följde även med och hans tjej kom till oss. Jag började med maten, blev 3-rätters. 

Dom åkte vid 20.30 och då la Tobias Milton direkt & jag tog Melanie som somnade i 10 minuter innan hon vaknade igen. Jag har precis tagit en dusch, sitter med Melanie i soffan nu och väntar på T som står i duschen. När han är färdig ska vi se på kvällens avsnitt av Farmen & sedan blir det sängen. 

Vi hörs! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0