1 januari 2016. Nyårsafton!

Gott nytt år finingar! 

Nyårsafton var verkligen hur bra som helst. Familjen Lindahl kom hit på 3-rätters som jag lagade. Det blev skinkcheesecake till förrätt, fläskfilé, pommes duchesse med västerbottenost, rödvinsås & stekta grönsaker till varmrätt, efterrätten bestod av hallonpannacotta, vit chokladmousse, hallonsorbet & en hallonkaka. Med god dryck & bästa sällskapet så kunde det inte blivit annat än bra!

Milton somnade redan vid 19 igår kväll & sov till 9.30, trött kille! Melanie sov under hela middagen, vaknade för välling & var vaken under tolvslaget, sedan somnade hon om strax efter 1 då gästerna gått hem och vaknade igen vid 7 för mat, somnade om och även hon sov till 9.30, hur skönt som helst! Alla barnen var så fantastiska igår, knappt något skrik alls, underbaringar. 

Imorse cyklade jag och handlade lite gott till en mysig brunch med familjen, därefter tog jag tag i all disk från igår, det var en del faktiskt. Sedan kom Lasse över med lite mat från T&P's kök & bar, så ikväll blir det oxfilé & potatisgratäng, slipper laga middag, hur skönt?! 

Strax tänkte jag göra mig i ordning & gå ut en sväng med barnen, Tobias åker strax till jobbet och jobbar till 22. Hoppas ni hade en fin nyårsafton. Puss! ♡






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0