5 oktober 2015. 4 veckor!

Hallå där!

Idag har det gått precis 4 veckor av min resa, resan mot ett bättre liv. Idag är det 4 veckor sedan den första invägningen och sedan jag tog lite olika mått på kroppen. Så idag tänkte jag att det är dags för en uppdatering på hur dessa veckor har gått.

Jag valde att göra invägningar en gång i veckan och mätning var fjärde vecka. Veckan som varit nu, vecka 4, hade jag väldigt låga förväntningar inför invägningen då jag ätit lite mer än vanligt och tränat lite mindre än vanligt. Men jag lyckades även denna veckan att gå ner lite. Denna vecka kommer träningen bli lite lidande då jag har fullt upp inför Melanie's namngivelse som är på lördag. Så vi får se vad jag hinner med helt enkelt. 

Dessa 4 veckor har i alla fall gett resultat som är över förväntan för mig. Totalt har jag gått ner 5,5 kg och har 12,5 kg kvar till mitt första mål. Sedan mätte jag magen när jag började (hänget jag fått efter att ha fött 2 barn), minus hela 8 cm, under brösten har det minskat 5 cm, låren har minskat med 3 cm och armarna med 2 cm. Det går framåt och jag är för en gångs skull väldigt stolt över mig själv. Nu är det bara att fortsätta kämpa så är jag "snart" i mål. Ha en fin kväll. ♡

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wiiiiie va duktig du är!! 😍😘

Svar: Taaack älskling! 😍🙏🏻
Nicole Köhlmark

2015-10-06 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0