2 november 2015. 8 veckor gjorda!

Hallå där.

Nu är 8 veckor avklarade av min resa. 8 av 52 om man ska se till att jag vill nå mitt mål senast om ett år. Jag har hittills klarat att gå ner mer än snittet. Dock inte per vecka. Första veckorna var dom bästa, sen när jag hade alla förberedelser inför namngivelsen så fick träningen lida den veckan, veckan efter blev Melanie sjuk så även då fick träningen lida och veckan efter det åkte jag till Leksand och hade inte samma möjligheter till träningen som jag har hemma, så träningen blev lite lidande då med. Men nu den åttonde veckan som var så tränade jag i alla fall 4 dagar. Jag vill gärna träna för mig själv och när jag har möjligheten så får Tobias ha barnen medan jag tränar, eller som idag så körde jag 40 minuter på crosstrainern medan Milton var på förskolan, då hade jag bara Melanie hemma och det får bli likadant imorgon. 

Jag ska i alla fall köra igång hårdare nu igen eftersom det ger bäst resultat, så klart. Men nu efter 8 veckor tänkte jag dela med mig av mina resultat hittills. 

Jag har lyckats gå ner 7,4 kilo, 10,6 kilo kvar till första målvikten. Jag har minskat 13 cm runt min mage, 6 cm under brösten och 8 cm över. Minskat 5 cm runt låren, 1,5 cm runt vaderna och 3,5 cm runt överarmarna. Jag ser själv mina resultat och även andra har börjat se det, får mest höra det från mina släktingar och Tobias, men även några vänner har sagt att dom ser skillnad och det känns hur bra som helst. Så kul att höra! I somras efter att jag födde Melanie så hade jag inga byxor som passade, så jag köpte två par. Båda dom är jättestora nu, får gå och dra upp dom hela tiden. Har en del jeans i garderoben som jag inte kunde ha innan graviditeten som jag inte vågat testa ännu, men ska göra det någon dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0