1 maj 2015. Vecka 34!

Hej på er. 

Gårdagen, valborg, spenderades med bus och lek under hela dagen. Tobias åkte till jobbet vid 13 så jag och Milton var ensamma till cirka 17.30, då slutade min moster jobbet och bjöd oss på middag på restaurang. Hur trevligt som helst! Milton är så social av sig och älskar att vara ute bland folk. Var nästan fullt på hela restaurangen och bredvid oss satt det ett sällskap på 6 personer som Milton vinkade åt hela tiden, säkert ett 20-tal gånger. Dom vinkade snällt tillbaka hela tiden, haha. Sedan gick vi hem till oss och drack en kopp kaffe innan hon skulle iväg med tåget och åka hemåt. Då blev det nattning av Milton, han som var så trött och jag tänkte att han somnar säkert på en gång, men nej! Det tog över en timme! Förstod ingenting, vanligtvis tar det 5-10 minuter. Till slut somnade han och jag tänkte då att han säkert skulle sova gott hela natten. Men inte det heller, han vaknade strax efter 2 inatt och somnade om vid 04.30. Så det var inte en rolig natt direkt, jag vaknade flera gånger efter det och kunde inte sova ordentligt. Milton sov åtminstone gott efter att ha varit vaken 2,5 timme på natten och vaknade inte förrän 11.20 "imorse". 

Idag välkomnar vi maj med öppna armar, även vecka 34 och idag är det bara 49 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Idag är det 1 månad kvar tills våran månad är här, juni. Som vi längtat efter så länge. Snart är vi 4 i familjen och jag är så förväntansfull. Hoppas maj bjuder på lika fina dagar som april gjorde och att det blir en minst lika bra månad! Det jag har inplanerat hittills är att åka till Leksand i en vecka, nästa helg åker jag. Längtar så mycket. 

Tänkte ha frågestunden till på söndag, så passa på att fråga något i det inlägget om ni undrar över något. Svaren kommer under söndagen någon gång. Ha det så bra allihopa, kram. 


Bild från igår! Vecka 33, (32+6). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0