21 december 2015. Livet är on top.

Hej på er. 

Fullt upp, all the time - just nu! Är väl så runt jul så här, förstår inte vart tiden tar vägen. Idag har jag varit trött mest hela dagen, båda barnen var vakna inatt till strax efter 1.. Milton var så trött på föris så han sov till och med när jag hämtade honom vid 14-tiden. Vi gick raka vägen till barnens farmor & där fick vi både fika och mat. När vi kom hem var det sovdags för Milton direkt & Melanie somnade efter. Så jag har haft egentid i soffan en stund nu. Melanie vaknar nog snart för lite mat & efter det tänkte jag joina henne i sängen. Fullt upp imorgon, först lämna Milton på föris, ta en sväng förbi affären, hem och börja med köttbullar och direkt därefter förbereda lunch för mina tjejer kommer hit! Elinor & Towe med bebisar, lite lunchmys så här innan jul. Efter jag hämtat Milton ska det bakas lite tänkte jag! Sedan laga middag och ha myskväll med barnen.

På onsdag är Tobias ledig och då åker vi till Gävle för den absolut sista julhandligen. Åker direkt när dom öppnar för att hinna med allting innan vi måste vara hemma igen! Milton ska vara hos farmor & både farmor och farfar till barnen kommer hit på kvällen då för att spela Bingolotto. Det har blivit obligatoriskt med uppesittarkvällen sedan vi träffades. Så det blir fjärde året i rad nu, så mysigt! Galet vad tiden går. 

Jag ska verkligen se till att hålla igång bloggningen nu, svårt att hitta tiden till det bara. Men nu ska jag passa på att njuta av lugnet. Puss! ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0