31 mars 2014. Solsken.

Hej alla glada! 

Hoppas allt är bra med er där ute, här är allting fantastiskt. Vädret är ju helt underbart och har varit det hela helgen. I lördags stod jag på loppis, försökte sälja lite grejer som man inte använder, men blev inte så mycket sålt som jag hoppades på! Efter det var jag och min lilla familj ute och gick, åt årets första glass ute i solskenet och hade det riktigt bra. Lite senare tog vi en promenad till och när vi kom hem blev det god middag framför Gladiatorerna, bra dag! Igår var vi och fikade hos Tobias moster som fyllde år i lördags, fick massa gott och det var riktigt trevligt. Efter det tog vi en promenad på ungefär en timme och gick sedan hem till Tobias föräldrar och där ifrån gick vi sen och tittade på Felicias fotbollsmatch. Miltons första fotbollsmatch fick bli hans fasters, mycket bra! Även fast han sov hela tiden, haha. Kvällen avslutades med god mat & film. 

Just nu sitter jag med en kopp te och en trött kille som inte riktigt vill somna. Han vaknar så fort han tappar nappen och blir förbannad, min lilla sötnos. Hoppas på att dagen går fort, vill att Tobias ska komma hem så vi kan ta en långpromenad tillsammans. 

Nätterna här hemma fortsätter att vara strålande. Milton sover riktigt bra varje natt nu, det är så skönt. Han är istället vaken större delen av dagarna och då vill han bara ha en massa uppmärksamhet, så det där med tid till annat är inte det lättaste. Men allting flyter på riktigt bra. Kan inte riktigt förstå att han redan är 9 veckor och 2 dagar gammal idag, känns som att tiden går lite väl fort. 

Nu ska jag försöka få tid till annat, så vi hörs en annan dag. Puss & kram! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0