20 mars 2014. Kärlek!

Hej alla fina! 

Ytterligare ett inlägg om hur underbart det är att vara mamma kommer här.. 

Jag kan inte förstå att det kan vara så här fantastiskt. Det blir bättre för varje dag & jag är så otroligt lycklig!! Milton är verkligen helt underbar, jag är så glad över att han är min son, skulle aldrig kunna tänka mig någon annan än just honom. Jag är så stolt, fruktansvärt stolt över att han är min! Jag känner även att jag har all rätt att vara stolt över honom, över min son. Ingen kan någonsin ta ifrån mig min stolthet jag har för honom. Det känns så mäktigt att vara mamma, det är tusen gånger bättre än jag någonsin kunnat drömma om. Jag blir så glad av att vara i hans närhet, se hans fina leende. Tänk att man har så mycket kärlek åt just en person, det är ju otroligt. Jag älskar att bara sitta och titta på honom, prata med honom och bara krama honom. Att se honom utvecklas för varje dag som går är helt fantastiskt, han är så himla duktig, min fina kille. Milton är min solstråle och han gör verkligen livet värt att leva. 
Åh, jag älskar honom så! 











Kommentarer
Postat av: Therese

Så himla söt :D

Svar: Åh, tack så mycket. :')
Nicole Köhlmark

2014-03-22 @ 19:58:19
URL: http://tesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0