2 mars 2014. Sleeping beauty.

Hallå alla fina där ute.
 

Hoppas allt är bra med er. Jag har haft en kanonbra helg, i fredags blev det en mörk biltur till Leksand efter att Tobias kommit hem från jobbet, umgicks med familjen när vi kom fram och sedan blev det en helt okej natt från Miltons sida. I lördags träffade vi Karin på Siljans konditori och pratade lite, mycket trevligt. Därefter blev det supergod middag hos mina föräldrar och en kväll framför melodifestivalen och film. Idag åkte Tobias hem igen och jag stannade kvar här i Leksand hos mina föräldrar med hund och barn, vi tog en sväng till IKEA i Borlänge, kom hem rätt sent och nu kikar vi på tv. Imorgon är mina planer att träffa Julia, besöka min gamla skola, och även mitt gamla jobb. Ser fram emot det! 
 
Jag passade på att ta lite bilder på Tobias och Milton idag, så jag tänkte slänga in dom här, så skriver jag mer i veckan. Ha det bra allihopa, puss & kram! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jack Köhlmark

Fina bilder.

Svar: Tack. 💕
Nicole Köhlmark

2014-03-03 @ 09:31:27
URL: http://jackkohlmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0