29 juni 2014. Vallentuna.

Hej alla finisar. ♡

Hoppas allting är bra med er. Vi sitter i bilen på väg hem från Vallentuna nu, det är riktigt ruskväder ute med regn. Usch! Men vi har i alla fall haft en jättebra dag, åkte strax efter tio imorse, åkte hem till min faster där vi inväntade farmor, som inte visste om att vi alla var där och hon blev överlycklig, så lycklig att tårarna kom, så kul att se. Underbart att det var så uppskattat. Vi käkade lite och åt tårta, hur mysigt som helst. Därefter åkte vi hem till min bror och hans familj, Milton fick träffa sina kusiner, så det var roligt. 

Jag är ganska trött nu, huvudet känns tungt och jag ser fram emot att komma hem. Milton sitter här bredvid mig och sover, ser så skönt ut, haha! Om jag orkar ska jag fixa dom silvriga pompom'sen ikväll. Annars tar jag det imorgon! Det är inte alls långt kvar till namngivelsen nu, längtar massor. Ska bli så mysigt. 

Här kommer lite bilder från dagen, ha det så bra. ♡










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0