27 juni 2014. Fina lilla bebis.

Hej alla fina där ute.
 

Nu har vi äntligen fått internet i lägenheten och jag kan sitta vid datorn och blogga! Fantastiskt.
Allting är bra med oss, Milton växer så det knakar och han utvecklas mycket. I onsdags blev han 5 månader och i lördags satt han för första gången själv en längre stund. Tidigare har han bara suttit väldigt korta stunder och varit rätt ostabil, men nu är det på riktigt. Han brukar sitta mellan mig och Tobias i soffan och leka med sina leksaker, det är så mysigt. Tog även dom obligatoriska månadsbilderna i onsdags, så ska visa några i slutet av inlägget.
 
Nyss var det typ 1,5 månad kvar till namngivelsen och jag beställde hem inbjudningar som jag skickade ut, köpte hem dekorationer till borden och planerade allting. Idag, är det bara en vecka kvar och en dag. Nästa lördag, 5 juli, smäller det. Så roligt! Träffa allihopa, nästan alla kommer, så kul verkligen. Idag har jag gjort pompom's till dekorationerna, vet inte riktigt vart jag ska ha dom än, men blir nog på buffén. Ska bli superkul att göra i ordning allting, har bakat för fullt, en massa olika långpannor med kakor, börjat med lite muffins. Imorgon ska jag försöka få klart dom sista muffinsarna, 3 sorter kvar. Går rätt fort att göra som tur är. Det som kommer ta tid är att dekorera alla cupcakes på fredag. Men det ska bli himla roligt! Vi var och handlade kläder till Milton häromdagen också, som han ska ha på namngivelsen, Tobias köpte också kläder tills dess och jag har en massa klänningar hemma att välja mellan. Beställde hem 10 stycken för inte så länge sedan, men jag tror att jag har bestämt vilken jag ska ha.
 
När Milton var nyfödd var vi till en fotograf här i närheten och fotade honom, och jag fick ett kanonerbjudande av fotografen om att fota mig och Milton tillsammans, gratis! Så det ska vi göra nästa vecka, om det är fint väder på måndag så blir det då. Tänkte att vi skulle ha våra "namngivelsekläder" på oss då. Hon är så himla duktig på att fotografera, så jag ser redan fram emot resultatet.
 
På söndag blir det en tripp till Vallentuna över dagen och nästa vecka är full med fix inför namngivelsen, ska försöka ha lite tid över till att blogga. Ha det så bra så länge, här kommer lite bilder.. Puss! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0