9 juli 2014. Gårdagen.

Hallå där ute! 

Om vi har det bra? Ohja! Njuter av livet fullt ut just nu, mår så bra. Värme, sol & bad (ja, i alla fall fötterna och för Hollie och Milton). Lekand är så fint så här års. Men det insåg jag inte förrän jag flyttade här ifrån. Men det är något att sakna i alla fall. 

Det gick bra att komma hit igår, Milton fick bada i sin pool när vi kom fram, vi myste på altanen, åt grillat och sedan tog vi en promenad in till Leksand och strandpromenaden. Där träffade vi Tobias föräldrar, Hollie badade och vi hade det trevligt ett tag innan vi gick hem igen. Vi satt ute på altanen till sent, mysigt förutom alla mygg. Både jag och Milton somnade på en gång när vi la oss och han väckte mig vid halv sju imorse för mat och sedan somnade han om till elva. Trött kille!

Idag har vi varit inne i Leksand med mina föräldrar, ätit glass och gått en sväng och Hollie har badat. Just nu sitter vi i bilen, Tobias försöker hitta ett ställe att bada på, men det går inge vidare för honom. Här kommer lite bilder från gårdagen; 











Puss & kram, vi hörs! ♡

Mer uppdatering från namngivningen kommer, men just nu njuter jag och tar vara på dessa dagar så det kanske dröjer lite. Ha tålamod! Vet att många väntar på recepten på mina cupcakes, det kommer det med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0