8 juli 2014. Sol, värme, sommar.

Hallå på er. 

Jag har inte haft tid att uppdatera mer från namngivningen än, men det kommer. Dock inte nu, sitter i bilen på väg till Leksand med min familj. Milton sitter just nu och leker med sina leksaker och verkar inte så berörd av värmen än, som tur är. Ger honom vatten emellanåt, så hoppas han klarar sig bra. Hollie ligger bak i buren och sover just nu, så hoppas även att hon klarar sig bra. Vi har stannat en gång redan för vattenpaus! 

Jag tänkte bara slänga in lite bilder från igår! Vi hörs när jag finner tid till att sitta vid datorn för mer uppdatering. Annars kommer det bara snabba uppdateringar (som denna) genom telefon. Kram! ♡












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0