7 juli 2014. Riktig sommardag.

Hej finingar. 

Idag är äntligen sommaren tillbaka. I och för sig var den det i helgen också, men då hade jag fullt upp och kunde inte vara ute någonting. Men igår på kvällen tog jag och min familj en promenad och det blev en lekstund till slut, så mysigt. Ska visa lite bilder i slutet av inlägget. 
Nu är vi på väg hem, har varit utanför Söderfors på en plats vid vattnet, jag som har försökt så länge med att få Hollie att bada, kastat godis, leksaker osv. i vattnet för att hon ska hoppa i, men icke. Så idag, envis som jag är på att fortsätta, kastade jag i en pinne en lägre bit ut i vattnet, och vad gör hon? Springer ut och börjar simma fram och tillbaka!! Åh vad roligt det var. Hon hatar att duscha och bada hemma och är livrädd för vattnet, hon har inte alls kunnat simma bra förut, men nu gick det hur bra som helst. 

Imorgon åker vi till Leksand, till mina föräldrar. Tobias föräldrar är även på semester i Leksand, med husvagnen. Så vi ska träffa dom, även min fina vän Marit som är med sin kille på semester där, hos hennes föräldrar. Det är det enda vi har planerat på Tobias semester, hans andra vecka börja idag. Så vi får se vad som händer. Här kommer i alla fall lite bilder; 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0