23 juli 2014. Sovdags.

Hej alla fina. ♡

Ligger i sängen nu och ska alldeles strax sova, känner att tröttheten börjar stiga sig på. Vi är inne på Tobias sista semestervecka, dock har han fått lite extrajobb hos hans morbror, jobbade idag och han ska jobba imorgon och på torsdag också, som tur är bara 8-12, sen ska jag jobba fredag - söndag, 7-17. Ska bli härligt att få jobba lite igen! Man saknar det faktiskt när man bara går hemma så här. 

Idag medan Tobias jobbade så passade jag på att städa upp lite här hemma, strax innan han kom hem fick vi besök av min morbror och hans sambo, mycket trevligt då man inte ses så ofta. Dom hade inte möjlighet att komma på Miltons namngivning så idag fick han en present ifrån dom, en riktigt häftig sparbössa som föreställde en motorcykel. Kommer komma ett inlägg senare med presenterna så ska ni få se det!

Efter deras besök så började jag fixa lite smått med bilder som jag framkallat, ska göra ett kollage-fotoalbum med bilder från Miltons första år. Så har framkallat fleeera hundra bilder. Har satt ihop 4 bilder på en bild när jag framkallat så att jag får lite mindre bilder så att fler får plats. Så idag har jag klippt isär alla bilderna, tror det är runt 700 stycken hittills. Sen ska dom tejpas in i albumet och så ska jag skriva något där i. Så roligt att hålla på med sånt! 

På kvällen var vi iväg en sväng till Strömsberg som ligger här i närheten och gick runt lite. Mysigt! Imorgon är nog planen att gå till Tobias föräldrar och sedan får vi se vad som händer. Nu ska jag bjuda på lite bilder från dagen och så hörs vi senare någon dag. God natt. ♡














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0