18 juli 2014. Del 4 av namngivningen.

Hallå där!
 

Här kommer del 4 av namngivningen.
 
Vi bjöd in våra gäster till T&P Kök & Bar, en restaurang som ägs av Tobias morbror, som ligger bara en gata från våran lägenhet, perfekt! (Speciellt när jag, en halvtimme innan gästerna skulle komma, var tvugen att springa hem och byta klänning). På fredagen innan namngivningen kom mina föräldrar hit och hjälpte till med alla förberedelser, även Tobias mamma kom till restaurangen och hjälpte till. Jag dekorerade alla cupcakes och mammora våra dukade, pappa fick fixa lite i köket. På lördagen var vi där vid 9 och fortsatte, vi bjöd på två olika sorters sallader, en ost & skinksallad och en kyckligsallad. Gästerna kom vid 13-tiden och bjöds då på välkomstdryck och snittar av olika sorters frukt. När alla hade kommit så var det dags för lunch, därefter fick vi en massa hjälp med avdukningen och det gick enkelt och smidigt. Efter det så var det dags för en liten pratstund för min och Tobias del, snarare min del.. Tobias vägrade prata och jag hade egentligen ingen aning om vad jag skulle säga. Men jag berättade lite om Miltons namn och sedan tog vi upp Miltons faddrar på scen, min ena bror Dominic och Tobias syster Felicia. Valen för oss var rätt självklara, två personer som vi vet bryr sig om Milton och kommer finnas vid hans sida för resten av livet. Två personer som även betyder så mycket för oss! Vi är tacksamma över att ha dom i vårt liv, och även i Miltons. Dom fick varsin gåva, en tavla som jag hade gjort från Milton. 
 
Efter det så spelade och sjöng Dominic en låt, som han skrivit själv. Hur fin som helst! Blev helt rörd. Låten kommer ni kunna höra senare då min bror ska spela in den och göra en liten video till. Det ser jag fram emot! Efter låten var det dags för fika, hur mycket fika som helst! Hade nästan två fat av alla sorters kakor och det var inte ens ett fat av varje sort som gick åt. Men som tur var ville folk ta med sig hem, och detsamma gällde salladerna, blev hur mycket som helst över. När alla hade fikat klart, var det dags att ge sig på det enorma presentbordet. Bilder på presenterna kommer upp i ett annat inlägg. Nu lite bilder från dagen; 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här ser tavlorna ut som jag gjorde till faddrarna! :)
 
Det var allt för den här gången, nu blir det filmmys och sedan sovdags, upp vid 4.30 imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0