22 januari 2014. Beräknat förlossningsdatum idag.

Hallå underbara människor. 

Hoppas allting är bra med er där ute och att ni njuter av denna fina dagen. Solen strålar utanför fönstret och jag känner ett pirr i hela kroppen! Idag är det den dagen jag har väntat på i 280 dagar, det beräknade förlossningsdatumet är äntligen här. Jag har gått en full graviditet och nu är jag så redo för att bli mamma. Blir så glad av bara tanken, snart är jag mamma, det känns fantastiskt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att han kikar ut snart, inom fem dagar helst. Men tanken av att veta att jag har min son i min famn någon dag inom dom två kommande veckorna är sån ren lycka!! Ser fram emot en ny start i livet, det kommer bli så spännande. 


Jag tog en bild på magen igår och hoppades på att det skulle vara sista bilden under den här graviditeten. Men, tänkte att idag, dagen till ära så tog jag lite fler bilder. Magen är så stor nu! Undrar hur fort man lyckas få bort den. Ska verkligen försöka anstränga mig för att komma tillbaka till min gamla kropp fort, plus att jag mer än gärna tappar några fler kilon än så. Men får se hur det blir med träning när man har både hund och bebis, gå powerwalk med barnvagnen? Haha, det kan se lite roligt ut. 

Har fått in fler gissningar på när folk tror att han vill komma till världen, så ska uppdatera listan senare. Om du inte har gissat kan du kommentera något inlägg med din gissning. 😘
Här kommer bilderna i alla fall, ha en fin dag! Puss & kram. ❤️














Kommentarer
Postat av: Sofia

Lördag den 25 jan 3100 g och 52 cm

2014-01-22 @ 19:11:25
Postat av: Anna

fre 24 jan 2900 g och 48 cm

2014-01-22 @ 19:13:25
Postat av: Malin

Ja du kommer komma tillbaka till din kropp! Om du ammar kommer det säkert göra mycket också!
Jag gick upp 34 kilo!! Det var hemskt! Nu 10 månader senare har jag bara 4 kilo kvar :) och då ammade jag inte.
Trots lite Bristningar och ärr från akutsnitt är jag mer nöjd med min kropp nu än innan, även om jag inte kände så den första tiden efteråt direkt :p

Svar: Jag hoppas på att kunna amma i alla fall. Oj, vad duktigt av dig. Jag har gått upp runt 10-13 kg tror jag. Vad härligt att höra! Man ska vara nöjd :)
Nicole Köhlmark

2014-01-23 @ 08:44:23
URL: http://morsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0