17 januari 2014. Vi är redo.

Åh, nu är allting på sin plats. 💙

Har äntligen fått allt det nödvändiga som behövs i början nu när bebis föds. Allt är på sin plats och det känns jättebra, nu är vi redo! Skötbordet är fixat klart och spjälsängen står nu bäddad. Det gör självklart att man längtar ännu mer, för nu vill man ha en bebis som fyller ut sängen och ligger på skötbordet. 

& alla söta kläderna vi har som ligger i byrån och väntar på att användas, så förväntansfull nu och smått tokig på att gå och vänta, haha. 🙊 Men snart är han här hos oss och jag kan inte ens föreställa mig lyckan man kommer känna! Funderar även mycket på vart / hur jag ska ta bilder på honom och har en massa idéer som ploppar upp i huvudet. Jag vet, är lite småtokig nu, men vill ha jättemånga och jättefina bilder på honom, så det ska vara genomtänkt. Ska ta fina bilder på en vit matta med hans gigantiska nalle som han fick i julklapp från farbror Jonas, tror det kommer bli galet söta bilder, en liten bebis bredvid en stooor nalle. Tänk er själva, gulligt va? Har fler idéer på lager, men det får ni vänta och se när det är dags. 

Häromdagen såg jag på en "köp & sälj-sida" på Facebook att en tjej som har en fotostudio här i närheten ville ha nyfödda som modeller för att ta kort till sin portfolio. Jag sa att jag var intresserad men inte hade fött än och i förrgår så skrev hon till mig att hon valt ut vår bebis när han kommer. Ska vara någon gång när han är mellan 0-16 dagar, så tänkte mig runt 7-9 dagar då Tobias är hemma och kan följa med. Så fotograferingen är gratis och hon ger oss 5 bilder som tack. Ska bli roligt att göra det faktiskt! 

Tobias är på väg hem nu och maten står klar i köket, ikväll blir det myskväll till hundra, då min migrän fortfarande sitter i. Men nu får vi ta vara på den "lugna" tiden innan vårt hjärta kommer till världen. 💙
Ha en fin kväll alla underbara människor där ute, puss & kram! 

Före - efter. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0