27 februari 2014. Fina ni.

Hej på er. 

Milton blir verkligen översvämmad av kärlek och presenter. & en massa fina kommentarer på min Instagram, Facebook och ute bland folk. Ni är så fina allihopa!! Han kan ju inte riktigt ta åt sig än och tacka, men det kan jag göra åt honom så länge. Jag är otroligt tacksam för allting han fått, och jätteglad över alla fina kommentarer. ♡

Jag har gjort en presentbok åt Milton där allting självklart skrivs upp, så det inte glöms och självklart så att han ska få se det i framtiden. Hoppas han kommer uppskatta det lika mycket som mig. 

Just nu försöker jag bara fördriva tiden till klockan blir tolv, Milton ska äta då och sedan hoppas jag på att få sova, om han vill sova vill säga. Imorgon hoppas jag även att han samarbetar med mig under dagen så att jag hinner packa och laga mat. Vi åker till Leksand när Tobias kommit hem från jobbet. Ska bli underbart att få umgås med familjen och träffa lite vänner! 

Här kommer bilder på det senaste vi fått till Milton. Stort tack! ♡

Från Miltons gammelfaster med familj och gammelfarmor. 

Från Tobias vän & gamla kollega Maria. 

Från Miltons gammelmormor Gunilla & Lasse. 

Från Miltons gammelmoster Susanne med familj. 


Jättefina kläder verkligen. Ni får ha det så bra allihopa, kram! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0