25 februari 2014. Nya lägenheten!

Hallå på er. ♡

Vi har fått lite smått ordning i nya lägenheten nu. Allting är inte riktigt klart än, men det kommer när det kommer. Har ändå fullt upp med Milton nu, ägnar så mycket tid som möjligt med honom. Vi flyttade i lördags, allting gick jättebra! Mina föräldrar kom hit och hjälpte oss att bära, och Tobias pappa och bröder hjälpte även till. Mamma och jag städade ur lägenheten i Karlholm medan grabbarna var här i nya lägenheten och bar upp allting. Sen stannade mina föräldrar över natten och passade Milton medan jag och Tobias kunde packa upp och ställa iordning en hel del. På söndag morgon tog mamma & pappa Milton så att jag och Tobias fick sova ut lite, guld värt! 

Känns redan mycket bättre att bo här, slippa bo 2,5 mil utan för allting. Nu kan jag ta mig överallt utan att tänka på att jag behöver Tobias som kör mig. Bara BVC-besöken kommer bli lättare, nu kan jag bara ta Milton i vagnen och gå dit själv. 

På fredag åker vi till Leksand för att hälsa på, Tobias åker hem på söndag sen och jag stannar kvar till på fredagen veckan efter. Ska passa på att umgås med min familj där och även träffa lite vänner. Nu tänkte jag slänga in lite bilder på nya lägenheten för er som vill se. Ha det så bra allihopa. Puss & kram! ♡

Köket, mindre än det vi hade innan, men det fungerar ändå. Skönt med hel kyl och frys. Nu blir det att baka massor och frysa in!

Hallen, ser jättetråkig ut än så länge. 

Sovrummet, skönt med garderober inne i sovrummet nu istället för ute i hallen.

Vardagsrummet, ljust och fräscht. 


Lilla sovrummet (Miltons blivande rum).
Lilla toaletten med dusch. 


Stora toaletten, med badkar och tvättmaskin som är ett stort plus nu när man har barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0