18 februari 2014. Jag får inte nog.

Jaa.. Jag tjatar överallt och bombar med bilder. Men (!!) jag får inte nog av min fantastiska son och det är ju ändå min blogg, min Instagram (niicolek för er som vill följa eller bara kika in) & min Facebook. Så där lägger jag upp precis vad jag vill och stör det någon, så sluta följ bara. Enkelt va? Anledningen till att jag drar upp detta är för att när jag skaffade min fina tjej Hollie så var det en person som skrev ett olämpligt inlägg till mig om att jag la ut för mycket bilder på henne. Men det är väl ändå upp till var och en vad dom vill se, eller hur? 

Hur som helst, allting är jättebra med oss. Inatt sov vi riktigt bra (äntligen). Så får se hur det går den här natten. Han har hittills valt att vara vaken varannan natt och sova rätt bra varannan. Jag njuter varje sekund med min lilla familj och ser fram emot flytten på lördag. Just nu bor vi i ett bombnedslag med kartonger och tomhet i skåp och alla hyllor är nedplockade. Så det känns.. tomt! 

Idag är vår son (redan) 24 dagar "gammal". Tänkte slänga in lite bilder som jag tagit dom senaste dagarna. Vi hörs så får ni ha det så bra så länge. Puss & kram! 






Och några från idag. 










Kommentarer
Postat av: Petra Tygesen

Hej Nicole :)

Tycker det är självklart att du ska bombardera med bilder på fina Milton ❤️
Skulle ha gjort exakt lika om det fanns Instagram mm, när mina barn va små ❤️
Så fortsätt med det och va stolt ❤️❤️

Kramar från Petra (Annas mamma, Felicias kompis)

Svar: Hej! :)

Tack för din fina kommentar. ❤️
Ja, stolt är jag verkligen och vill så gärna visa upp min son.

Kram! ❤️
Nicole Köhlmark

2014-02-19 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0