11 februari 2014. Fina Milton!

Hallå på er.
 

Hoppas att allt är bra med er där ute, här är allting bara bra. Tiden flyger fram och vår son är redan 17 dagar, min lilla ögonsten. Allting går bra och det enda som varit lite jobbigt hittills är nätterna då Milton mestadels varit vaken och skrikit. Gör ont i mamma-hjärtat när man inte vet vad som står på tok. Funderingarna är att det möjligtvis är så att han av någon anledning har ont i magen, har köpt droppar mot kolik nu för att testa och imorgon ska vi till BVC för koll, då ska vi även prata om detta. Han vaknar mellan 21-22 för att äta och därefter så somnar han inte om förrän 5-6 på mornarna, vilket är lite jobbigt. Jag försöker vila på dagarna för att orka med nätterna, så för min del är det helt okej. Men man tycker synd om Milton som ligger där och skriker och man vet inte vad det beror på, dessutom inte så roligt för Tobias nu när han har börjat jobba igen och går upp tidigt. Dock sover han rätt tungt ändå och ligger där och snarkar, så det tar inte lika mycket på honom.
 
Vi är mitt i flyttkaoset här hemma, flyttlasset går om två veckor, lite mindre ändå, den 23 februari är det dags att inta nya lägenheten. Ser fram emot det! Ska bli riktigt skönt att komma till Tierp och slippa bo här ute. Mina föräldrar kommer hit den helgen för att hjälpa till, så snällt. & dessutom ser jag fram emot att träffa dom igen, man saknar dom mer än man tror. Hur som, tog lite bilder på Milton idag och tänkte lägga ut dom här, så skriver jag mer en annnan dag. Ha det så bra. Puss & kram! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jack Köhlmark

Fin fina killen! Jag tror han längtar efter oss på nätterna. Kram på er.

Svar: Eller hur! Måste vara så. Ni får komma hit och sova här. Kram.
Nicole Köhlmark

2014-02-11 @ 17:30:52
URL: http://jackkohlmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0