18 september 2013. Svar på kommentar!

Hejsan! Jag har fått en till kommentar här på bloggen med lite frågor som jag tänkte besvara. Tycker det är riktigt roligt att få kommentarer med frågor, så om just du vill veta något får du gärna ställa en fråga i kommentarsfältet. 
 
 
"Hej,riktigt fin blogg du har! Jag har några frågor till dig om det är okej?

1,Beskriv Tobias,är du verkligen kär i han?
2,Bråkar ni mycke?
3,Kan du inte lägga ut en inlägg.där du bara skriver om din pojkvän och lägger ut en.puss bild på er?
4,Hur många läsare om dan har du?
5,Hur fixar du din design?
6,Vad ska barnet heta?

Kram Sara!"
 
 

Hej Sara. Tack så mycket, kul att höra!
 
1. Tobias är en otroligt snäll kille som är väldigt omtänksam. Han bryr sig om mig och andra personer i sin omgivning. Han är väldigt duktig när det gäller att sköta vårt hem, så fort det ligger något på golvet så måste han plocka upp det och han dammsuger varje dag (Dels för att vi har hund) men tycker det är väldigt bra. Vi har roligt tillsammans och tycker om att hitta på saker. Sen att du har frågat om jag verkligen är kär i honom tycker jag är helt sjukt, om jag inte var det skulle jag aldrig bo tillsammans med honom och skaffa barn tillsammans med honom. Så ja, det är klart jag är kär i honom! Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som jag inte var kär i liksom.
 
2. Om vi bråkar mycket angår ingen annan än oss själva, alla bråkar. Sen om det är mer eller mindre spelar ingen roll.
 
3. Det kanske jag kan göra någon dag!
 
4. Jag har inte alls många. Förut när jag bloggade (om mest ointressanta saker) hade jag knappt 30 läsare/inlägg. Nu när jag skriver om min graviditet har jag mellan 100-200 läsare/inlägg. Så jag tycker det är roligt att en del går in och läser min blogg i alla fall. Får mig att vilja skriva ännu mer!
 
5. Jag fixar den i stilmallen här på blogg.se, under design. Själva headern gör jag i Adobe Photoshop CS5. 
 
6. Har funderat på en del olika namn. Vi har valt att inte berätta för alla vad könet är, inte än i alla fall. Men vi vet vad det är. Men kan tala om vilka namn vi varit mest inne på, på både tjej och kille. Topp 1 på tjejnamnet har varit Melanie och topp 1 på kille har varit Milton. Sen får vi se vad det blir. Svårt att säga redan nu.
 
Det var svaren för den här gången, nu ska jag fortsätta med maten. Ha en bra kväll. ♥
 
Från dagens promenad, hösten är mysig. ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej jätte kul att få följa dig och
din mage och allt :)
jag har några frågor som skulle
vara roligt att få svar på.

1. Hur kommer de sig att du blev
gravid. Använde du nåt prev.medel
eller va ni inte så "försiktiga"
Liksom.
2. Kände ni er redo för en bebis
i första stund när ni fick reda
på att du Va med bebis, liksom
ekonomiskt och med boende jobb osv.
3. Vad var dina första symptom som
gjorde att du misstänkte att du var
gravid.

2013-09-19 @ 07:44:50
Postat av: hanna

Ser med glädje framemot att följa din resa :)
/kram hanna

2013-09-19 @ 07:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0