18 september 2013. Gravidvecka 23 idag!

Hej på er, alla glada där ute.
 

Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det riktigt bra idag. Går in i vecka 23 (22+0) idag. Känns helt underbart, för varje dag och för varje ny vecka som kommer så längtar jag bara mer och mer. Känns så overkligt att om 125 dagar är det beräknad förlossning och då kommer jag få hålla i min lille bebis. ♥
 
I lördags var jag ju och bowlade i Rättvik tillsammans med min fina och mina fin vänner. Var jättetrevligt verkligen. Och helt sjukt, jag kom tvåa efter 3 spelade omgångar. Men att få träffa mina fina vänner var helt underbart. Hoppas att vi ses snart igen. Som jag skrev i lördags budade jag även på en vagn. Allting verkade riktigt bra till en början och hon som la ut annonsen verkade så seriös. När budgivningen var slut 19.00 så vann mitt bud på 800 kronor. Kändes riktigt roligt och vi skulle hämtat den i söndags kväll när vi kom hem från Leksand. Men på dagen på söndagen fick jag ett mail av den här tjejen på Facebook där hon skriver att hon fått ett oemotståndligt bud på vagnen och kan inte tacka nej till det och skriver att hon ber om ursäkt. Men allvarligt, om man har en budgivning med sluttid 19.00 så kan man inte dagen efter ta ett annat bud. Tyckte det där var helt sjukt! Skrev till henne att jag tyckte det kändes som ett jäka skämt. Idiot vill jag bara säga! Men tur som vi har, går vi in på blocket och kollar på Emmaljunga-vagnar och ser en annons som var upplagd på söndag morgonen. Det fanns i Gävle och vi åker förbi Gävle på väg hem, så jag ringde på annonsen och vagnen fanns kvar. Så jag frågade om vi kunde åka förbi och titta på den och det gick bra. Så vi stannade till där och vagnen såg riktigt fin ut! Så vi bestämde oss för att köpa den. Jag är riktigt nöjd! Nu har vi vagn, babysitter, skötbord, bilbarnstol, en massa kläder och i januari ska vi få Peter och Annas babygym. Känns toppen!
 
Igår var det en tjej här i Karlholm som la ut en annons på Facebook om att hon nehöver hjälp att gå ut med sin hund måndag-torsdag runt lunchtid. Jag skrev till henne att jag gärna ställer upp på det då min lilla hund behöver någon att leka med lite. Så på fredag ska vi ses och se ifall allt fungerar mellan dom. Hoppas verkligen det. Skulle vara toppen! Då har jag något roligt att se fram emot om dagarna också eftersom jag bara går hemma och har tråkigt för det mesta. 
 
Tobias jobbar hela veckan ut, så det är inget speciellt planerat under veckan. Hela dagen igår satt jag och fixade med kläderna vi köpte, säljer vidare det vi inte vill ha, var så himla mycket kläder så det tog tid. Men nu är allt i din ordning. Vi har haft en byrå med underkläder i vårt sovrum som nu är urplockat och iplockat med en massa små bebiskläder, så fint. ♥
 
Ska snart ut på en promenad med min finis och lämna in en film på Konsum som vi hyrde igår. Tänkte lägga upp bilder på magens förändring. I alla fall jag märker förändring. Det är så mysigt! Ni får ha en jättebra dag så hörs vi, puss & kram! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Hej,riktigt fin blogg du har! Jag har några frågor till dig om det är okej?

1,Beskriv Tobias,är du verkligen kär i han?
2,Bråkar ni mycke?
3,Kan du inte lägga ut en inlägg.där du bara skriver om din pojkvän och lägger ut en.puss bild på er?
4,Hur många läsare om dan har du?
5,Hur fixar du din design?
6,Vad ska barnet heta?

Kram Sara!

2013-09-18 @ 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0