14 september 2013. Lördag och SHL-premiär.

Hejsan!
 
Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och tänkte bara skriva ett litet inlägg. I torsdags var jag och min pojkvän på ultraljud nr. 2. Det gick jättebra! Alla små detaljer med hjärtat såg kanon ut, så det var skönt. När vi kom hem från Uppsala åkte vi förbi Tobias mamma och hans mormor var där som hade köpt en bilbarnstol åt oss, så himla snällt av henne! Hon hade även med sig lite kläder som hon köpt, jättesöta, stort tack!! Efter det åkte vi och köpte en begagnad babysitter, i kanonfint skick! 
 
Igår efter att Tobias kom hem från jobbet så åkte vi till Leksand, stannade till i Valbo och handlade lite. Köpte dels ett par till mammabyxor och present till mamma (i förskott). Vi tog vägen genom Borlänge för att vi köpte en massa begagnade barnkläder. Blev förvånad över hur mycket det var och hur fina kläderna var, för bara 250 kronor! Helt klart värt det. Ska tvätta allting när vi kommer hem sen och tar säkert lite bilder och lägger ut. Sen var vi hos mina föräldrar vid 22-tiden igår kväll. Satt och pratade lite innan det blev läggdags. Idag har vi varit till Insjön en sväng, gjorde ett kap på ett parr stövlar på Lager 70, 30% rabatt på dom, så fick betala 120 kronor mindre än vad jag skulle gjort, kändes bra. Sen var vi in på Clas Ohlson och handlade lite småsaker också.
 
Ikväll klockan 19.00 har jag, Tobias, Marit, Sebastian, Sandra och Andreas bokat en bowlingbana i Rättvik. Jag är sämst på att spela, men det är jätteroligt och ska bli så roligt att träffa dom! Mina saknade vänner. Det ser jag fram emot otroligt mycket. Det är även SHL-premiär idag, sitter just nu och väntar på att Leksand - Brynäs ska börja på TV4. Har ju en pojkvän som är galen i Brynäs. Tråkigt att man inte kunde se AIK-matchen istället. Men roligt med lite hockey igen. Känns dock konstigt att det är match i Leksand och jag inte jobbar.
 
Idag var det en tjej som la ut en annons på en jättefin Emmaljunga-vagn på "Köp och sälj Tierp" i en grupp på Facebook, vi hade egentligen bestämt oss för att köpa en ny vagn, en billig, men vet inte alls om det är någon bra vagn. Så jag nappade på den här annonsen, det är budgivning, jag har högsta bud på 600 kronor än så länge. Får vänta till 19.00 och se ifall jag får den eller inte, men jag hoppas verkligen det. 
 
Har varit ute och lekt med Hollie i det fina vädret, så jag tog lite bilder på henne som jag tänkte lägga upp i bloggen. Sen hörs vi någon annan dag. Puss på er! ♥
 
 
 
 
 
Ps. för att följa mig med lite mer bilder, lite mer uppdatering. Niicolek @ Instagram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0