8 oktober 2013. Lite saker till bebis.

Hej på er.

I söndags åkte jag hem från Stockholm, igår var Tobias ledig så då fick vi umgås och bara mysa. Var underbart att få träffa honom igen efter en hel vecka. När man är van att träffas varje dag så känns det konstigt att vara ifrån honom. Kom hem till ett mycket höstigt Karlholm, allting är rött och gult. Riktigt vackert är det! Men rätt kallt också, har köpt en ny vinterjacka, och har redan använt den några gånger. Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, min rygg tillåter inte mycket annat just nu, har förbannat ont. Väntar på att Tobias kommer hem, men det är inte förrän vid fem-tiden. Har i alla fall något att se fram emot.

Imorgon går jag in i en ny vecka, nämligen vecka 26, ett steg närmre. Känns fantastiskt. Snart är jag under 100 dagar kvar till beräknad förlossning. Då kan man verkligen börja räkna ner på riktigt. Igår hade bebis lite krig i magen med min kissblåsa, var konstant kissnödig av alla sparkar. Men det är mysigt på samma gång. Nästa besök hos barnmorskan är den 15 oktober, vet inte vad vi ska göra då, men tycker det är roligt att gå dit så länge allt är bra med magen.

Jag är en sån person som vill minnas så mycket som möjligt från livet och vill ta vara på alla sekunder. I somras köpte jag en ny systemkamera för att kunna ta fina bilder på bebis och även nu under graviditeten, så någon dag snart ska jag och Tobias ta lite bilder tillsammans på magen och så. Hoppas jag inte blir allt för missnöjd med bilderna bara, men om någon är okej så kommer det självklart dyka upp här i bloggen. Jag har även köpt två block som jag ska ha som presentbok och den andra som citatbok. Blocken var inte så jättefina, så idag bestämde jag mig för att piffa till presentboken lite, valde att göra den först eftersom att vi redan har fått en massa saker att skriva upp i den, så nu ska den börja fyllas med presenter, vad och från vem. Idag har jag även tagit lite bilder på sånt vi köpt och fått hittills, långt ifrån allt, men lite i alla fall som jag tänkte visa här i bloggen nu. Jag har köpt den finaste ”När jag var liten”-boken, tog lite bilder på vissa sidor i den för att visa er hur den ser ut också, helt underbar bok. Ser verkilgen fram emot att börja fylla i den sen.

Här kommer bilder på det jag har tagit, vi hörs en annan dag. Puss! ♥

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byrån är redan full med en massa kläder, får knappt i något mer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0