3 oktober 2013. Vill ha!

Hej på er.
 
Har precis suttit och gjort ihop lite bilder i Photoshop på saker jag vill ha, min lilla "önskelista" till vår bebis. ♥ Tänkte bara lägga ut lite bilder på det, finns så mycket fina saker, så det är långt ifrån allt. 
 
 
 
Jag tycker det är helt underbart att sitta och bara kolla runt på en massa barnsaker ute på nätet. Blir så glad av det. Om det är någon av er där ute som har tips på en bra sida med allt man kan tänka sig till en bebis, så kommentera gärna. Jag vill nämligen ha lite mer att titta på, men vet inte vad det är för sidor som finns.
Tack och hej, nu ska jag äta middag. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det finns lekmer.se , barnparadiset.se babyjoy.se blaelefant.se barnmarknaden.se bluebox.se babyfrog.se det finns massor :) och jag älskar också att kolla på saker till våra tvillingar :) det blir en hel del shopping på nätet till dom små liven :) mvh Sandra

Svar: Tack snälla för tipsen, ska in och kika lite nu på en gång :) Jag kan tänka mig det, vill bara beställa allt fint jag ser!! :)
Nicole Köhlmark

2013-10-03 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0