2 oktober 2013. Gravidvecka 25!

Hej alla fina människor där ute. ♥
 
Nu har jag inte bloggat på en vecka och det är väl mest för att jag inte har haft så mycket att skriva om. Men nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som har hänt senaste tiden. I helgen så var ju Charlie hos oss och på fredagen fick vi även sällskap av Tobias lillasyster Felicia, vilket var riktigt trevligt. Vi tittade på Idol, åt chokladbollar, drack kaffe och spelade "Med andra ord". Mycket lyckad kväll! På lördagen var det uppstigning rätt så tidigt för att packa klart det sista och åka till tågstationen i Tierp. Åkte tåg för första gången med min lille hund, det gick jättebra men hon var lite rädd av sig. Gick av på Arlanda och där kom mamma och Lovisa och hämtade mig, vi åkte och käkade lunch och därefter åkte vi hem till min bror, pratade lite, drack kaffe och sedan bestämde sig mamma för att åka hem. Så jag spenderade kvällen med Lovisa och läste godnatt-sagor för henne. 
 
I söndags lekte vi och var ute och gick en promenad. Vi tog en tur till hennes dagis så att jag var säker på att jag skulle hitta i måndags när jag skulle lämna henne. Gick lite sådär, tog en liten omväg tydligen men hittade till slut, haha. Så i måndags gick jag upp vid sju och gjorde Lovisa klar för dagis och gick dit med henne, är ungefär 6 km fram och tillbaka till dagis här ifrån, så jag fick en härlig morgonpromenad. Sen hämtade jag henne vid tre. Sen har vi bara lekt och haft det mysigt om dagarna.
 
Idag sover Lovisa hos sin moster och jag fick lite ensamtid. Har varit med min efterlängtade barndomsvän under dagen, Sofia, vi åkte till Täby centrum och tittade i affärer, mest på barnkläder, så klart. Det är hur mysigt som helst. Sen var jag in på en bokhandel och köpte en "fylla-i-bok" till barnet, som man ska fylla i allt möjligt i, den är urgulllig. Kan ta lite bilder i den sen när jag kommer hem så får ni se hur den ser ut. Ser fram emot att få börja fylla i den. Efter att vi hade varit i Täby så åkte vi hem och Sofia skulle sedan vidare på fotbollsmatch. Men jag hann inte mer än innanför dörren när min moster ringer och frågar vad jag gör. Så det slutade med att hon kom på fika och vi satt och pratade om allt möjligt, det var riktigt trevligt. När hon åkte så lagade jag mat och sedan blev det lite tv-tittande. Imorgon är jag ensam till ungefär sju på kvällen, då kommer Lovisa hem och det är läggdags på en gång. Så imorgon får vi se vad som händer, hoppas på fint väder! 
 
Åker hem på lördag eller söndag, och det ska bli så härligt att få träffa Tobias igen! Man saknar honom bara mer och mer för varje sekund. Tråkigt att vara ifrån honom, tråkigt att han jobbar, annars hade han kunnat vara med mig här. Idag gick jag in i vecka 25 och därför har jag även tagit lite bilder på magen som jag tänkte lägga ut i slutet av inlägget. Känns bara underbarare för varje dag som går. Nu är det bara 15 veckor kvar, 111 dagar. Känns sjukt. Minns hur dom första 15 veckorna bara sprang iväg, det gick hur fort som helst. Och nu är det bara dom 15 veckora kvar. Det är inte så lång tid om man tänker efter. Längtan är obeskrivlig!! 
 
Nu tänkte jag se på en film och sedan är det sovdags, är rätt trött. Ni får ha det så bra och här kommer det lite bilder, har insett nu att jag faktiskt blivit väldigt rund, det har gått så fort. Puss & kram! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0