25 maj 2012. Gästis!

Jag har inte riktigt börjat förstå det än, att jag tar studenten om två veckor och lämnar skolan för alltid. Jag lämnar fina Gästis, min skola! Det blir något alldeles speciellt när man har en liten byggnad för sig själv utanför själva skolbyggnaden och där bara vi håller till, vi som går hotell och restaurang. Och våra underbara lärare! ♥

Jag kommer sakna det, jag kommer sakna allting man fått vara med om och allting man har lärt sig, alla människor man har träffat. Det kommer bli tomt. Gästis är som ett andra hem, man har spenderat så mycket tid där de senaste 3 åren. Alla gånger vi har haft restaurangen öppen och våra fina gäster kommer och äter, visar sin uppskattning och ger oss fina komplimanger för att vi är så himla bra. Det är precis det vi är, så himla bra! Jag kommer ta med mig allting jag lärt mig, ut i livet och ta lärdom av det. Hoppas att alla elever som går/ska börja på Gästis tar vara på tiden, det är värt det. ♥

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0