23 maj 2012. - Äntligen klar!

Jag är fri, nästan.

För två veckor sedan satt jag här, på samma plats, helt tom. Jag hade ångest, ångest när jag skulle sova, ångest när jag vaknade och ångest hela dagarna. Jag låg efter med en hel del uppgifter och det var bara en månad kvar till studenten. Jag fick höra att jag kunde få möjlighet att plugga vidare i höst om jag inte blev klar med mina uppgifter, det var en mardröm för mina öron efter fyra år på gymnasiet. Jag skrev upp en lista i min telefon på alla mina uppgifter och kom upp till 15 stycken. Kände att det var rätt kört, var verkligen på botten då. Nu sitter jag här, två veckor senare och har precis gjort klart den sista uppgiften, jag är så jäkla stolt över mig själv! Det enda jag ska göra nu är att framför mitt muntliga svenskatal på fredag. Jag har lämnat in allting och jag känner mig fri. Nu längtar jag på riktigt till studentveckan. Jag kan inte förstå att jag lyckades. Det känns underbart! Allting löste sig till slut, men både skolan och allting som händer under studentveckan (Balen, kläder, osv)
Jag är lycklig
!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0