16 maj 2012. Onsdag!

Hejsan.

Idag har jag varit och köpt min balklänning från Frankrike, som kom igår. Jag kunde inte vara nöjdare, den sitter perfekt och färgen är underbar. Igår kom min studentklänning i brevlådan, älskar även den! Satt sjukt bra den med. Och idag kom mina skor jag ska ha på studenten också, sjukt hög klack och sjukt nice. Rosa skor till en vit klänning, hur fint är inte det liksom? Love it! Köpte även skor till balen idag också, bara enkla svarta skor med låg klack. Behövde inte mer än 4 cm klack, skönt med tanke på att man ska gå med skorna hela kvällen. Åh, ser fram emot det så mycket! Kommer bli galet bra. 

Imorgon klockan 14.00 går bussen mot Sandviken igen, jobb jobb jobb. Kommer hem runt två på natten och då är det nog sängen som kallar på en gång, samma upprepning tre dagar i rad nu. Men det ska bli roligt, det var det i alla fall förra helgen. Så det ser jag fram emot. Jag älskar ju mitt jobb! Just nu sitter jag i sängen och är sugen på glass, men vi har ingen hemma så jag är lite småsurig. Jobbigt läge! Vet inte vad jag ska hitta på heller, har tråkigt som tusan. Egentligen borde jag plugga, men det jag gjort den senaste tiden är plugg, jobb, plugg, jobb, plugg mer jobb.. Ja ni fattar, inte så roligt. Men kanske ska plugga ändå? Orkar inte, vill inte, men måste. Hur kul? Inte så jätte va.

Ni får i alla fall ha det toppen & jag hoppas ni har lite mer fritid än vad jag har just nu. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0