3 januari 2012. - Nytt år!

Hejsan.

Nu är det 2012 och jag vill tacka alla fina människor för året 2011. Jag hoppas att alla får ett underbart år! ♥

Jag tänkte ta och sammanfatta lite av det som har hänt under mitt år, 2011. Vissa saker har varit bra och vissa dåligt, men så är det väl alltid? Jag kör på mest bilder och skriver någon rad om bilderna.

 

 

Jag hade praktik på Icehotel och fick vara med om hur mycket som helst, var verkligen en upplevelse. Dessutom träffade jag många underbara människor.

 

Har umgåtts med min fina Lovisa så mycket som det bara gått. Sett henne växa och gjort framgångar i livet. Underbart!

 

Studenten i Kiruna. (Snart är det min tur)

 

Var barnvakt åt världens underbaraste flicka på sportlovet.

 

Skaffade mig en iPhone och var tvungen att cykla till sjön och ta bilder. (Jag som aldrig i livet skulle ha en sån, men jag älskar den)

 

Gick på bal i Kiruna.

 

Fest och grillkvällar var det gott om under sommaren.

 

Hade tjejmiddag med fina tjejer.

 

Gjorde mina första marsipanrosor någonsin och fick ett väldigt stort intresse för cupcakes.

 

Har haft många knasiga stunder tillsammans med Emma Bullen Åhlberg.

 

Åkte på en galen kryssning med Marit.

 

Åkte båt med våran lärare på naturkunskapen.

 

Träffade en fantastisk människa som fått mig att må så bra. Idag är han en av mina bästa vänner.

 

Tog en moppetur i regnet till skolan..

 

Bowlade med klassen.

 

Beställde den efterlängtade studentmössan.

 

Köpte en underbar kompis till min iPhone.

 

Fick en underbart fin smurf av en fin vän.

 

Bakade massvis med cupcakes.

 

Besökte Söderhallarna en hel del under min praktik i Stockholm för underbar lunch.

 

Hade praktik på Konditori Princess på Lidingö och lärde mig massor.

 

Bowling i Kista.

 

Fick bo hos min morbror och hans sambo under min praktik. Underbara människor!

 

Har haft många bra temakvällar med middagar i skolan.

 

Haft många mysiga stunder med min familj.

 

Jobbat en hel del.

 

Julavslutning i skolan.

 

Träffade Robin i Borlänge.

 

Tatuerade mig.

 

Mys med min smurf har det varit fullt av under året.

 

Firade nyår i Stockholm med ett gäng härliga typer.

 

Det är långt ifrån allt som hänt under året, men det är i alla fall en del.

Puss på er. Gott nytt år!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0