15 januari 2012. - Lycka.

Jag har upptäckt lycka, här, i Leksand. I flera år har jag mått dåligt av det här stället, jag har bara velat försvinna här ifrån. Men så har jag faktiskt insett att jag har det bra nu, i alla fall bättre. Allt detta på grund av mitt jobb. Jag älskar mitt jobb, för att jag har så underbara kollegor. Det finna inga bättre! Alla är så fina, så härliga. Jag tycker att det är så jäkla kul att gå till jobbet, för att få träffa dessa människor, för att få skratta och vara lycklig, på riktigt! Jag kan verkligen vara mig själv på jobbet och med mina kollegor. Det är så härligt att man har hittat något man trivs med och som får en att må bra. Alla är så positiva och peppande! Kan inte annat än säga att just nu har jag det bästa jobbet och kollegorna jag någonsin kunnat drömma om! Fina människor. ♥





Kommentarer
Postat av: Tilda

Hahaha, förlåt att jag skrattar i ditt högt seriösa inlägg! Men jag kan inte annat än skratta när jag tänker på Magnus! :) Vilken tur att vi gör lite nytta här i världen (förutom att servera fylleskallar och andra människor ;)). Men du vet nu måste du ju stanna och jobba med oss i sommar, AHAAA! Gotchaaa! ;)

2012-01-16 @ 03:50:10
URL: http://tildaba.blogg.se/
Postat av: Patricia, mamma till 2

tack älskling! saknar dig med, super mycket! <3

2012-02-09 @ 20:03:07
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0