21 februari 2012.

Hejsan!

Hela helgen har bestått av flera timmars jobb under Melodifestivalen. Fick som tur var vara ledig i söndags, så då blev det en tripp till Stockholm över dagen. Världens finaste stad, trivs otroligt bra där och förhoppningsvis är jag där snart, på heltid igen. Vill inte bo någon annanstans, förutom utomlands kanske, hoho. Jag tog en promenad runt i Gamla stan och var bara sjukt jäkla lycklig. Var länge sedan jag kände denna känslan, det är sjukt. Man får vara tacksam så länge det varar. Just nu sitter jag på bussen med 4 semlor bredvid mig som jag gjorde på jobbet till min fina familj. Pappa hämtar mig på stationen tio i tre, skönt. Är inne på min tredje praktikvecka, är på världens bästa ställe, dock inte van att gå upp 04.15, så är galet trött hela tiden. Ser fram emot veckorna som är kvar på praktiken och sedan 2 veckors lov. Hej så länge, ha det bäst! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0