7 september 2011. - Onsdag.

Hallå!


Idag är det onsdag och snart är denna skolvecka över. Två dagar kvar! Och imorgon är bästa dagen på hela veckan. Nämligen när vi har öppet i skolan. Dock går vi mellan 12.00 - 22.00. Men vi har ju i alla fall sovmorgon. Jag är i kök, och imorgon hoppas jag på att få göra desserten som är en chokladtårta med lite tillbehör som jag inte riktigt minns. Egentligen skulle jag ha lektion nu, men den blev inställd. Fast vi fick en uppgift som vi ska göra i stället, så ska väl göra den snart. Först tänkte jag duscha! Emma kommer hit när hon har slutat för att prata om vårat projektarbete. Våran projektplan måste vara inne på fredag! 

 

I morse när jag skulle till skolan regnade det som tusan, fick ta med mig ett par andra byxor till skolan och byta om där. Det var helt sjukt mycket regn. Jag hatar hösten! Det märks verkligen att det är höst nu, kallt och regnigt. Usch! Jag vill inte. Vill inte ha höst och vinter. Vill ha sommar och värme. Fast i och för sig är det rätt mycket jag vill. Just exakt nu vill jag bara vara hos en väldigt fin kille och krama om honom. Men inte går det heller, hopplöst.

 

Förresten, igår gjorde jag och Stina klart våran "film" vi hållt på med ett tag. Det var del 2 av en som vi gjorde för länge sedan. Den är så störd. Lägger ut båda två i slutet av inlägget. Men först lägger jag in lite bilder, ni ska få se hur blöt jag var i morse när jag kom till skolan.. Ha en bra kväll. Puss! ♥

 

 

 

 

Del 1.

 

Del 2.


Kommentarer
Postat av: ancheera

Hej är tillbaka igen och bloggar! :) kika gärna in :D<3

allt bra annars?:)

2011-09-09 @ 16:09:30
URL: http://ancheeranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0