5 september 2011. - Måndag.

Hej på er.

 

Idag är det måndag, vilket innebär en ny vecka och nya möjligheter. Började klockan tio idag, vilket var väldigt skönt. Första lektionen var dryck och våran lärare var sen så hon kom vid kvart över och därför hade vi bara lektion i ungefär 40 minuter. Sen har vi haft turism, projekt och sen minns jag fan inte om det var något mer? Skulle haft barkunskap, men den var inställd. Så jag bestämde mig för att åka till Borlänge. Skulle egentligen dit på onsdag med Stina, men det blev idag i stället. Hittade en hel del saker jag behövde. Lägger ut bild i slutet av inlägget. Det är sjukt mycket i skolan nu, känner att jag inte riktigt hänger med. Har en religionsläxa tills imorgon som jag strax ska sätta mig och skriva. På fredag ska min projektplan vara klar och jag är sämst på sånt. Vi får se hur det slutar! Imorgon är det skola som gäller och efter det ska jag göra klart en film jag och Stina håller på med. Ska nog även skriva lite på min projektplan. Men nu måste jag skriva klart religionen. Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra dag imorgon. Puss! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0