30 september 2011. - Fredag!

Hejsan!

Äntligen fredag.. Skönt som tusan. Gårdagen gick strålande. Jag gjorde en varmrätt, småkakor och grissini som stod ute på borden. Jag fick skala 60 potatisar för hand, med en liten kniv, rulla 250 bollar av en jättekladdig deg och rulla 100 längder av en bröddeg som också var kladdig. Men det blev ett bra resultat av hela kvällen och vi är nöjda, gästerna också!

Jag ska åka till skolan alldeles strax. Har klassråd klockan tio och svenska kvart över. Sen vet jag att jag har livsmedelskunskap och naturkunskap, vet inte om jag har något mer? Haha. Ikväll ska jag i alla fall laga mat tillsammans med min bror, ska plugga också. Senare på kvällen ska jag nog bara se en film eller så, måste vara pigg imorgon då jag ska jobba från 16.00 - 00.00 ungefär. På söndag ska jag fan sova ut jäkligt länge. Oj, nu blev klockan mycket, börjar ju om 20 minuter. Måste kila, ha en bra fredag. Puss!


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

2011-09-30 @ 17:24:08
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0