21 september 2011. - Onsdag.

Hej på er finingar.

Just nu sitter jag i skolan, har precis haft naturkunskap och vi höll på med kemi, jäklar alltså, haha! Det var lite läskigt faktiskt. Håller på och laddar upp en film på facebook nu, från lektionen. Det är den enda lektionen jag haft idag hittills, ska ha arbetsmiljö och säkerhet fem över elva och slutar fem över tolv. Våran religion och samhällskunskap är inställd. Så det blir en väldigt skön onsdag. När jag kommer hem ska jag fixa någon lunch, kolla på avsnittet av "Ensam mamma söker" från i måndags och efter det ska jag duscha och sen vila ett tag. Jag är så himla trött, förstår inte. Jag sover ändå "normalt".

Igår var jag duktig och städade rummet, bytte lakan osv. Det är så jäkla skönt med nystädat rum och nya lakan. På kvällen kom Stina hem till mig, vi kikade på Idol och gjorde scones. Somnade nästan på en gång efter att hon hade åkt. Nu sitter jag här och spelar Wordfeud, spelet som alla är besatta av. Det är verkligen omöjligt att slå vissa, vissa man mött flera gånger men man vinner aldrig. Sen vinner man ju alltid över vissa, hoho. Nej men det är en rolig underhållning när man inte har något bättre för sig. Fast det går ju för långt när läraren får plocka in alla mobilerna från HR2 under en lektion för att alla spelar, haha. Nu ska jag kika runt på lite bloggar och sedan gå på lektion. Hoppas allt är bra och att ni får en kanonbra dag, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

det skulle vara fett ballt med en smurf iallafall ;) haha

2011-09-24 @ 17:05:04
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0