19 september 2011. - Ny vecka.

Hallå på er.

Då var det måndag igen, ny vecka och nya bekymmer.
I helgen var jag som sagt på besök hos min vän i Sala och på lördagen intog vi Väterås, vilket jag inte tänker skriva något om. Allt var kaos, mer än så behöver jag inte berätta! Kom hem igår vid fem och då hade mamma och pappa lagat en av mina favoriträtter, som är köttfärsgratäng. Blev hur glad som helst! Idag har jag varit i skolan och efter det så åkte jag hem och käkade, sedan kom Stina hit. Vi har kollat på Idol och lite så. Alltid lika trevligt att träffa den sötmuppen. Imorgon blir det skola, har skolfotografering klockan åtta. Det värsta jag vet! Sen är nästan alla lektioner inställda. Så kommer vara en rätt tråkig dag. Men på kvällen ska jag i alla fall gå en efterlängtad promenad med Emma, min bulle. Hoppas bara att vädret är på våran sida. Idag har det varit värsta höstvädret med regn och allt, usch! 

Just ja, kan berätta att vi har ett rätt stort projektarbete i skolan. Kanske har sagt något om det tidigare. Men nu vet jag mer hur det blir, ska nämligen lära mig hur man startar upp ett eget företag och lära mig det så att jag har grunderna till jag tar studenten. Sen ska jag även baka massor med cupcakes och sälja och en viss del av pengarna ska gå till någon fond för fattiga barn har jag tänkt mig. Inte bestämt mig riktigt än, men det kommer med tiden! Ska bli hur kul som helst att arbeta med det och till min hjälp har jag Emma. Ska bli super! 

Nu ska jag kika på lite kläder tills imorgon och sedan sova. Ska upp vid halv sju, och jag orkar verkligen inte! Hoppas att huvudvärken jag har är borta när jag vaknar. Men sov så gott finingar, puss på er. ♥



Så här såg jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0