13 september 2011. - Tisdag!

Hejsan!

Åkte hem från skolan igår efter två lektioner, pallade verkligen inte vara kvar. Frös som en gnu, hade ont överallt och det var bara jobbigt. Idag har jag varit hemma från skolan, har seriöst ont i hela kroppen! Orkar inte vara sjuk. Det är sämst, och jäkligt tråkigt. Men allting blev precis mycket roligare när jag skaffade mig underbara planer till helgen. Ser verkligen fram emot det! Kommer bli awesome. Ska träffa en av mina bästa vänner, som jag saknar så.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, alla krafter är som bortblåsta. Gick upp strax före ett och käkade frukost. Sen har jag bara nördat Wordfeud hela dagen. Om en kvart är det Idol och efter det hade jag tänkt att se på gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker. Jag sitter här och är hur sugen som helst på att tatuera mig, men jag vet inte om jag vågar? Jag är väldigt känslig. Men jag vill verkligen. Ska nog åka till Borlänge någon dag och kika på någon studio och se vad det kostar osv. Har två olika jag vill ha, vet inte vilken jag vill göra först. Om jag ens vågar göra någon av dom, haha. Båda två har i alla fall en speciell betydelse för mig! Vi får se hur jag gör helt enkelt. Nu har jag inget mer att skriva för studen. Puss på er. ♥

 



Just wish everything could be easier..


Kommentarer
Postat av: johanna

en smurf... Nicole, erkänn!!!

2011-09-15 @ 21:26:52
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0