12 september 2011. - Måndag.

Hej på er.

Nu är det måndag igen, ny vecka! Känns som att det kommer bli en väldigt tuff vecka. Dessutom är jag sjuk. Inte så jäkla roligt direkt. Men det är bara att kämpa på! Just nu sitter jag i skolan, vi har lunch, men jag skippar den. Är verkligen ingen god mat här i skolan.. Ska egentligen sluta 16.40 idag, men min lärare ska iväg på något, så slutar 16.00. Hade inte haft något emot det om det var en tråkig lektion, men nu är det inte det. Så det är rätt sämst. Men hur som helst, när jag kommer hem ska jag antagligen plugga. Har en hel del att göra! Men vet inte alls hur det blir med det, har sån jäkla huvudvärk. Feber och ont i halsen. Kommer säkert lägga mig i sängen och somna när jag kommer hem, haha.

Annars händer det nog inte allt för mycket i veckan. Har inget planerat. Vi ska egentligen ha kvällsöppet på torsdagar, men nu på torsdag är det inställt och vi har en "studiedag" i stället. Vi ska till Rättvik och kika på något hotell och käka lunch på Sjövillan och sedan ska vi bowla. Jag är sämst på bowling, men det är så jäkla roligt, så det ser jag fram emot riktigt mycket. Men nu ska jag kila, börjar alldeles strax. Puss på er. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0