10 september 2011. - Helg!

Hejsan hoppsan!


Nu är det helg, fast ja, den är ju nästan slut snart. Men jag har inte haft någon riktigt helg känns det som. Har varit i skolan idag, så kan ju vara därför. Det känns som att det var för en timme sedan jag vaknade upp i Mimmis säng och mådde illa, haha. Dagen har gått för fort. Gårdagen var i alla fall bra, det började med att jag efter skolan åkte till Rättvik, hem till Mimmi. Där duschade jag, gjorde mig i ordning osv. Sen kom Christin och hämtade oss, vi åkte och handlade lite och sedan drog vi hem till henne och lagade tacos och drack massa gott. Lyssnade på en jäkla massa musik och hade trevligt. Vid halv elva drog vi till krogen. Dock var det inte så mycket folk där, men det var trevligt ändå. Jag hade en bra kväll. Men i morse mådde man ju som man hade förtjänat.. Fy tusan säger jag bara! Klockan ringde klockan nio, jag och Mimmi kom upp ur sängen en timme senare. Halvdöda gjorde vi oss i ordning och käkade frukost, sedan tog vi tåget till Leksand. När vi kom till skolan bytte jag om till kockkläderna och gick in i köket och gjorde lite olika snittar som tilltugg till folket som skulle komma. Det var inte alls mycket folk som kom så det var rätt segt. Men vid tre var vi klara, jag gick och bytte om och sen kom pappa och hämtade mig. Sen hade jag ett väldigt trevligt telefonsamtal på nästan tre timmar. Sen dess har jag inte gjort någonting alls typ. Just nu sitter jag här och är jättesugen på glass. Vi har vaniljglass hemma.. Men jag är sugen på Ben & Jerry's. Kanske ska åka och köpa en sådan och sedan se film eller något liknande. 

 

Imorgon ska jag plugga, plugga och åter plugga. Vill verkligen inte! Men det måste göras. Har fyra uppgifter som jag ska vara klar med till på tisdag så. Ibland är ju skolan bara för underbar.. Men nu ska jag kila. Hoppas ni har haft och får en fortsatt bra helg. Puss på er, finisar. ♥

 

 

Bjuder på två gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0