5 oktober 2011. - Skola och jobb.

Hejsan! Har precis käkat och nu tänkte jag bara testa att blogga lite snabbt från min nya iPad som jag fick igår. Den är helt underbar. Perfekt att ha med sig när man ska åka iväg. Dom senaste inläggen är från min iPhone, dom har ju skaffat sig en app, blogg.se. Hur smidigt som helst. Jag slutade skolan för ungefär en timme sedan och klockan 16.00 ska serveringskläderna vara på och jag ska befinna mig på Tegera arena för jobb. Det är hockeymatch, Leksand möter.. Eller förresten, jag vet inte vilka dom möter. Det visar sig. Jag ska i alla fall vara i restaurangen, smsade precis och frågade om det så att jag vet vart jag ska ta vägen när jag kommer dit! När jag kommer hem ska jag sätta mig ned och renskriva en hel del skolarbete och göra en uppgift. Känns som att det kommer bli en lång kväll. Tur att jag börjar klockan elva imorgon, dock slutar jag tio på kvällen så kommer vara helt slutkörd på fredag efter två långa dagar med jobb. Funderar på om jag ska fixai ordning mina kläder nu och sedan vila i en halvtimme. Låter som en bra idé enligt mig själv! Har ändå inget mer att skriva för tillfället. Förutom att jag saknar två personer riktigt mycket just nu, två personer som av bara sin närhet får mig att må bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0