26 maj 2011. - Torsdag!

Hej på er.


Börjar med att säga att jag inte har tid att svara på kommentarer, har massor att göra just nu (även fast klockan snart är halv tolv) men jag måste bli klar med en hel del. Imorgon är det mattenationella klockan åtta på morgonen och efter det drar jag till Stockholm! Ska bli härligt. Egentligen ville jag inte säga speciellt mycket, det jag skulle skriva var att jag trivs så jäkla bra på mitt jobb, eller ja, där jag ska jobba i sommar! Underbara människor jag jobbar med dessutom. Jag har jobbat fyra gånger nu och jag älskar det! Självklart är det lite tufft i början, men jag kommer in i det och alla är så hjälpsamma! Kommer bli en bra sommar, jäkligt bra! Jag är jättetrött nu så jag måste göra klart allting som ska vara klart innan jag somnar och sedan ska jag upp halv sju imorgon och vara pigg för provet, kommer inte hända! Men hoppas allt är bra med er. God natt fina läsare! Puss och kram.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du e fin <3

Tagga för provet nu ;)

2011-05-27 @ 07:37:24
URL: http://mimpansjolund.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Såg Pirates fyra, den var rätt bra faktiskt :D

Haha, nej kanske inte men om det måste göras, så måste det ju göras :)

2011-05-27 @ 17:23:08
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0